My addiction

Jag hör hur mamma suckar. "Men Rebecca", tänker hon, och suckar lite till. Men jag är smått beroende, och jag har faktiskt inte shoppat på evigheter. Inte skor i alla fall, och smink räknas inte!
Men här är dom, de tre nya skorna i min samling. De första, ett par högklackade, bekväma skor från Guess. På rea, så jag betalade 24 dollar för dem ( ca 180 kr) De kostade 110 i höstas.
De andra är ett par sneakers, såklart. Dock inte converse, men de är en likande modell. (billigare, ni ser! Jag tänker ekonimoiskt här!)
Och de sista är ett par ballerinas, för våren. Jag skojar inte när jag funderar över hur folk hittar sina ballerina skor! Varje gång jag provar dem, så måste jag gå upp en hel storlek, och de passar fortfarande inte! De är för trånga över tårna, så att det klämmer i sidorna. Går jag sedan upp en storlek så är de för lösa i hälen. Dessa, som ni ser, är stretchiga i hälen, och en storlek större än vad jag brukar ha, så de passar perfekt! Klart att jag köpte dem ;)
På hela köpet sparade jag 170 dollar, (ca 1280 kr) bara för att jag shoppade på rea avdelningen! Men vem bryr sig? Skor är ju skor, eller hur? ;)

Jag vet inte hur man ska ta bra bilder på skor, men dessa får duga ;)


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad ska du med alla sneakers till?

2011-02-09 @ 19:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0