Music Night!

Ikväll vart det rockkonsert för hela slanten! Eller, nej inte någon slant alls faktiskt, för vi betalade inget. Och det var defenitivt inte Bon Jovi, han kommer om två veckor! Nej, detta var en konsert hemma i en källare, där några olika band spelade. Mina kompisar och deras kompisar och en massa annat folk var där. Det var roligt! Alla banden var bra och jag älskade gitarr solona! Tyvär så dumpade jag min kamera i bilen, så jag snodde åt mig Marinas kamera under kvällen. Tyvärr tog ju Marina med sig sin kamera hem, men jag tvingade henne att ladda upp några av bilderna på fejjan, så det blir lite bilder i bloggen.
Nu är jag så trött att jag nästan skriver med pannan!
Ha en bra lördag! God natt




//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0