Live forever, for the moment

Jag sitter och lyssnar på gamla 90-tals hits. Hits för mig! Jag, inte ens 10 år, och mina stora idoler var Britney Spears, Spice Girls och en massa andra artister. Backstreets Boys? :P Musik förblir musik, och en del låtar bör stanna på 90-talet medan andra fortfarande är härliga att lyssna på.
   Ikväll så hämtade jag och Marina upp Natalina från tåget. Hon kom hem efter en helg i New York, där hon mött upp sina vänner från Schweits. De kommer ner till DC på onsdag. Vi två hade en diskussion angående hur det var att träffa våra kompisar igen efter så lång tid, jag hade ju Alex här, och hur annorlunda det var. Hur vi måste ha mognat och vuxit upp, och hur de antingen har mognat på ett annat sätt, eller inte överhuvud taget. Natalina var i alla fall besviken. De gick och la sig klockan åtta lördag natt, och inte så mycket senare på söndagen. De var i NYC, då trotsar man väl jetlagen några timmar? Jag hade i alla fall gjort det.
  Men jag antar att det är så det är? Efter studenten så händer det så mycket nya saker, en del pluggar vidare, flyttar, åker utomlands, stannar kvar hemma och jobbar... Ja, vi alla ändras. Men jag tror att vi är så vana vid oss här, så att det blir någon slags kulturkrock. Jag tror det är vad som kommer hända, kulturkrocken var inte så stor när jag kom hit, den kommer nog märkas när jag kommer hem i stället! ;) Varför? Ja, det kan jag ta en annan gång! :P

Love us 3! <3 Never bored with you guys!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0