Hamster

Möt våran nya familjemedlem! Det är en liten flicka, jag kommer dock inte ihåg namnet på henne, men det kommer väl att fastna snart?
Ashley fick henne i söndags, och eftersom jag kom hem sent fick jag säga hej igår morse istället. Eller ja, klockan sju kommer Ashley in i mitt rum och säger att hon ska presentera någon för mig. Halvt sovande låter jag bli att fräsa iväg henne, då jag själv minns glädjen av att få ett litet husdjur. Klappar den lilla sötsaken lite gran och ber sen snällt Ashley att komma tillbaka om några timmar, då jag hunnit vakna. ;) Varför går man ens upp innan nio om man är ledig?! Knasigt! Sen när det väl är skola, DÅ sover hon minsan djupt klockan sju... Hmmm....?



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Kattis

Se upp så att inte Dave får fatt i den lilla gnagaren....!! :)

2011-02-22 @ 15:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0