Half way there!

Efter denna ytters tråkiga februarimånad, ser jag verkligen fram emot mars. I mars händer det verkligen grejer! New Orelans, min födelsedag, avslutar weekendlklassen och får alla mina behövande credits, St Patricks day (vilken jag kommer att vara 21 på i år!) och lite andra roliga grejer som jag tänker hålla för mig själv tills vidare ;D
Februari tänker jag minan avsluta på bästa, möjliga vis! Nämligen med den efterlängtade Bon Jovi konserten! :D Ikväll drar vi till Verizon Center, köper förmiodligen någon snygg konserts tshirt och det hade ju varit askul om vi kunde få den signerad ;)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en trevlig kväll.

2011-02-27 @ 18:34:22
Postat av: Sofia

Svar: Men har du inte läst vad jag har skrivit? Tror du på riktgit att jag vill pressa ner mina fina high-heels i en liten låda? Converse ser jag inget problem i att få hem eftersom dem kan man mosa ner utan att dem blir fula. Medans high-heels blir förstörda. Så tyvärr vill jag inte dela en låda och skicka hem mina high-heels. Jag överväger att lägga ner alla i sina rätta skokartonger och skicka hem dem en och en. Dyrt kommer det bli, men inte kommer dem bli fula i alla fall. Fast min familj kommer ju i april så jag räknar med att kunna lägga ner ett par skor i varje persons resväska. ;)

2011-02-27 @ 19:23:29
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0