Faan!

Just nu är jag inte så väldans glad. Jag fick nämligen precis reda på att jag måste betala in skatt i april, någonting nytt som har kommit för oss au pairer. Förra året behövde jag minsan inte betala någon jäkla skatt! Sofia säger att jag måste betala 650 dollar för hela förra året, det är ca 5000 kr, som jag såklart inte har! Lite information i tid kanske, så att man kunde ha sparat lite varje månad? Jag borde såklart redan ha sparat en hel del hitils, men pengarna bara flyger iväg! Fan, ge mig ett normalt, vanligt tim jobb, så att man kan jobba extra och få OB tillägg! Jag klarar inte av 200 dollar i veckan, jag har inte shoppat på evigheter och alla mina kläder är gamla och fula. x( Nej usch, nu ska jag trycka mp3:n i öronen och ta en långpromenad med Daisy! Känner att jag bara vill lägga mig ner och gråte en stund... pengaproblem! USCH! Jag ska fan bli rik!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0