Boston

Jag hittade en bussbiljett till Boston för 30 dollar tur och retur. Över natten med, så man kan åka fredag kväll och komma fram lördag morgon och sen åka hem igen lördag natt. Då sparar man ju rätt mycket pengar på hotell osv. Nu är bara fråga, varför vill jag till Boston? Är det för att det är en av de kända städerna i USA, är det för att det är relativt nära? Är det p.g.a. historia? Eller är det bara för att jag vill komma bort lite och se lite andra saker?
   Helt ärligt talat så har jag ingen aning om vad mer jag vill göra i USA sen. Niagarafallen blir förmodligen inte av, det är fö komplicerat. Mount Rushmore har jag inget större instresse av att se, eller nja, lite kanske, men jag tänker inte betala överdivet mycket pengar för att åka och se det.
   Är det folk som har lite tips? Jag, Sofia och Sarah funderar även på Memphis, sen ska jag till New Orleans snart och California, Nevada och Arizona. Hm, jag tycker att jag har hunnit rätt med så mycket faktiskt. :)
Ja, Boston låter bra. Kan väl åka dit och gå på något teeparty, eller vad säger ni? Kanske vandrar jag Freedom Trail med?



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: jessy (:

ååh, nu blir jag grymt avis..vill oxå bo i usa D:

de ser så fint ut ^^

2011-02-03 @ 22:57:32
URL: http://plumbob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0