Bon Jovi

Jag är överlycklig! :D Konserten var fruktansvärt bra! Om ni är Bon Jovi fan och funderar på att spendera dom där extra pengarna, gör det! Vi var visserligen rätt snåla och tog de billigaste biljetterna som var kvar, och fick ändå rätt hufsade platser. Bakom scenen! Men, eftersom Verizon center är oval, och scenen inte var i mitten, så tror jag att vi hade bättre platser än de som sat under taket på andra sidan! ;) Vi trodde först att vi skulle spana in hans rumpa hela konserten, men han sprang runder och var vänd mot alla håll, så det var ju bra!
Men vilken show! Ah! Och sista numret med Living on a Prayer var så jäkla grym! Tyvärr hör man min medsjungande röst aldeles för mycket, så den videon tänker jag inte lägga upp ;) Halvt hes och skrikandes... ja, det låter knappast vackert!
Men i alla fall var konserten grym! Och vilket leende han har! Varför har jag aldrig upptäckt det förut? Men han log nästan hela tiden, och det var så vackert... Varför kan inte Jon Bon Jovi vara 25 år yngre? :P





Jag vet inte om videon kommer att öppnas upp i ett nytt fönster, men det gjorde det på min dator. Först var det en reklam, sedan fick man trycka på play igen och så kommer den upp i ett nytt fönster.
Filen är kanske för stor? I alla fall så är det normalt om det är en kort reklam i början ;)

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

visst är han super,

gullig också

2011-02-28 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0