Alla hjärtans dag

Hejsan.
Jag känner att jag oxå måste skriva ett inlägg om denna dagen, då alla andra bloggar jag läser har gjort det. Så GLAD ALLA HJÄRTANS DAG PÅ ER! :D <3
Min dag har nästan precis börjat, så det har inte hänt så mycket. Men igår kväll så gick vi alla på bio, hela gänget. Vi såg Just go with it med Adam Sandler och Jennifer Anistone. Som vanligt när det är en Adam Sandler film så skrattade alla så mycket att man knapt hörde vad dom sa i filmen på vissa ställen! Ah, sjukt kul! Se den!
Hoppas att ni alla får en fortsatt bra dag/kväll, vad klockan nu kan vara i Sverige. Och nej, jag har varken pojkvän eller dejt, och tänker låta det förbli så! ;)
Kram

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0