Miami Fredag natt

Jag känner mig som en lite ödla! Sitter just nu och drar av lite skin från min arm, bara för att det är så kul! Men nej, jag tänker härmed varna alla från att använda sig av spray solskydsfaktor! För om man sprytar på den på stranden och det blåser lite, ja då går du nog hem från stranden och ser ut som en dansk ko! Röd och vit...
Jag fick nämligen jättekonstiga brännor, såg ut som exem på både ryggen, armarna och benen! Marina trodde att jag hade fått något släng av solallergi och jag fruktade att jag hade det, men sen kom vi på att det var den jäkla sprayen som "missade" vissa huddelar och när jag tog på vanligt solkräm, ja då vart det mycket bättre!
Nåja, här är lite festbilder från våran fredag i Miami. Vad finns det att berätta om den mer än att vi från kvällen innan kom ihåg priset på drinkarna och därför bestämde oss för att köpa en rom flaska och dela på. Sagt och gjort, Ero, Marina och jag köpte en flaska att dela på, plus en stor Cola. Sen utmanade Ero mig på vem som egentligen drack mest, Finland eller Sverige, och resultated blev lika, och lite dimmigt!
Väl på Pink Room så fick vi gratis drinkar från hostlet och vad som sen hände tänker jag inte berätta! What´s happens in Miami, stays in Miami... ;) Kan ju säga såhär; Efter alkoholmissbruk och sjukt mycket dansande etc så slutade natten lite olika för oss allihopa!

















Sädår runt 7 på morgonen...
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0