Miami Dag 2

Jag glömer ju att uppdatera er om min och Marinas Miami semester :) Okey, så eftersom alla dagar bestod av att gå upp och käka frukost, som bestod av hostlets goda pankakor, dra ner till stranden och brinna upp och sedan simma runder i det kristallklara vattnet, för att sedan släpa sig tillbaka till hostlet, duscha och klä på sig, gå ner och käka middag med resan av alla hostelungdomar och backpackers för 5 dollar, sitta och dricka lite och sedan runt elva tiden gå ut på någon nattklubb/bar... så tänkte jag att jag mer slänger in lite bildbomber från varje dag och natt :)

Dessa bilderna är fån andra dagen, som vi spenderade med Fabiana (vår rumskompis på hostlet) en av de Australienska killarna vi träffade och vår svenska rumskompis Malin, på stranden. På kvällen drog vi med hostlet ut till klubb Mango, som hade en massa Salsa musik och  vi dansade salsa hela kvällen! Vi hängde mest med våra australienska kompisar.
Haha! Alla killar skulle lära oss hur man dansar och tyckte att vi var jätte duktiga. Pfft! Nåja, kul hade vi i alla fall och goda men dyra Pina Colada drinkar!  










Ja ursäkta att jag ser ut som något roligt på den här bilden, men med en sönderbränd näsa och för många drinkar så ser nog alla lite roliga ut ;)  



//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0