The final countdown

Igårkväll blev det ett kärt återseende med Starbucks. Det var nämligen 25 grader varmt hela dagen, jag förbättrade på solbrännan med en långpromenad med Dasiy, och på kvällen kunde man sitta ute utan att frysa halft ihjäl. Faktsikt, så kunde man sitta ute utan att behöva släpa med sig en jacka över huvud taget!
Vi insåg även igår, då vi bokade hostel och planerade lite inför resemånaden, att vi bara har 4 helger kvar i Virginia innan vi åker! Fyra! Och då jag spenderar denna söndagen och nästa lördag med att resa till och från Las Vegas, Nevada, så har jag bara 2 hela helger kvar! Nu springer tiden iväg och jag läntar så mycket efter att få återse kära South Beach, dra ner till Key West och sedan få utfårska västkusten!
Jag satt även och rabblade upp vilka städer som jag varit i på Östkusten;
Washington DC, Baltimore, Philadelphia, New York, Boston, Chicago, Myrhtel Beach (South Carolina) Miami, Fort Lauderdale, FreePort Bahamas, Kansas och New Orleans.
Inte så illa va? Till skillnad från mina kompisar så har jag flygit omkring en hel del ;) Dessutom har jag varit så tråkig att vissa städer har fått återkommande besök från lilla mig.
Nu har jag bara Las Vegas, LA, San Fransisco och San Diego kvar, plus att några städer finns kvar på listan för framtida besök.

Washington DC.


Baltimore


Philadelphia


New York


Boston


Chicago


Myrtel Beach


Miami


Fort Lauderdale


Freeport Bahamas


Kansas


New Orleans
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0