Tada, it´s tuesday!

Den här morgonen har jag tillbringat åt att tvätta upp hundskit och hund spya. Och med dessa jäkla amerikanska heltäckningsmattor så är besväret lite mer besvärligt än på vanliga, hederliga trägolv! Men jag har kanske mig själv att skylla lite, då jag gav Daisy en grillad korv igår och ger valpen inte bara valptorrfoder, utan även lite av Daisys mjukmat (eller vad det heter).
Visserligen vet jag inte vilken hund som kräktes, men om det var Daisy som kräktes efter en korv som hon åt igår eftermiddag så verkar det lite underligt, så jag tror det var valpen som mådde lite dåligt. Han sket dessutom två gånger på en timme.
Varför sitter jag nu och diskuterar hundskit? Ja, ingen aning faktiskt! Kanske är det så att jag är lite upprörd över att Ashley inte kände för att gå till skolan imorse, ringde ett litet samtal, sa att hon hade ont i magen och just nu sitter och äter en massa skräpmat. Jag ifrågasatte varför hon egentligen stannade hemma, då hon verkar må som vanligt!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0