Packar lite smått...

Jag Har börjat att packa lite gran nu. Fan! Jag vet inte hur jag ska få hem alltihopa! Kom ju på den smarta iden att skicka hem en väska med Sofias familj, som är på besök just nu och bor ca 10 minuter från mig i Sverige, bara för att spara sådär 150 dollar (1100 kr). Självklart skulle jag betalat 50 dollar (350 kr) för väskan, men nej. Det gick tydligen inte... x(  Jahapp. Nu då? Allternativen är att antingen betala 250 dollar (2000 kr) för tre väskor, vilket jag tycker är asmycket!!!
Eller försöka att packa bara 2 väskor och fylla två ryggsäcka, som jag tar med i handbagaget, och då betala bara 50 dollar (350 kr). Ni ser? 2000 spänn för en tredje väska! Fan, jävla flygbolag!
Sen kan jag kanske försöka att skicka en låda på posten, men det kostar ju en jävla massa det med... Och visst, jag har lite saker som jag kan slänga eller lämna kvar, men det är inte tillräkckligt.
Så om någon har lust att komma över på ett litet weekend besök med en halvfylld väska som jag kan hjälpa att fylla här, och sen tar sig besväret till att släpa hem en väska för 50 dollar åt mig, så är ni välkommna att höra av er ;) Vore jäääkligt trevligt att spara de där nästan 2000 kronorna!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sortera bort och lämna resten. Du behöver ta med dig allt hem.

2011-04-29 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0