Min livfyllda fredag!

Igår spenderade jag dagen med Marina och hennes brorsa med flickvän. Det var trevligt. Som sagt så var vi i malet och jag köpte 14 par skor, som ska fraktas hem till folk i Sverige. Knappt halva priset här liksom.
Efter att jag hade slutat så körde vi till Cheascake factory så att de skulle kunna få prova på cheascaksen, som de förövrigt tyckte var supergoda, överdrivet stora och söta.
Sen åkte vi och såg filmen "Water for elephants", som jag tyckte var hur sorglig och hemst som helst! Egentligen var den nog inte lika tragisk som jag kände, men jag har varit på ett sådant konstigt humör nu de senste dagarna (förmodligen ångest av att åka hem) Men annars vart filmen riktigt bra. Och det som var sorgligt fattar nog alla som ser filmen, men den slutade ju lyckligt i alla fall.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0