Miami dag 4

Lördagen var inte så jättespännande. Då alla tjejerna på vårat rum låg bakfulla till 12, och jag mådde nog sämst av alla, så missade vi pankaksfrukosten. Aly var spårlöst försvunnen och killarna vi umgicks med sov väl fortfarande, så jag och Marina bestämde oss för att gå ner själva till stranden. Där somnade vi sedan så gott  (efter att ha roat oss med mitt undervattenkamera fodral) resten av eftermiddagen och vaknade upp och insåg hur en kräfta måste känna sig. På vägen tillbaka till hostlet stannade vi därför i affären och köpte alovera.
Väl på hostlet vid middagen hittade vi Aly igen, som tydligen hade varit ute på det roligaste äventyret den natten.
Sedan blev vi medbjudna av en killa att åka till Key West dagen efter, så vi stannade kvar på hostlet för att sova och vara utvilade inför morgondagen. Att sen hans bil gick sönder och att vi aldrig kom iväg är en helt annan historia, och någonting som varken jag eller Marina brydde oss så mycket om då vi kommer att åka dit på våran resemånad.










//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0