I väntans tider...

Mina tråkdagar som förgylls av fina vänner och födelsedagar! Grattis pappa på 50 årsdagen!

Igår så kom Sofia på besök. Faktiskt så stannade vi inte så länge hemma hos mig, utan vi köre mot Cold Stone istället och käkade glass. Sedan satt vi i några timmar utanför Cold Stone och snackade en massa. Resten av gänget satt tydligen utanför starbucks, tre av dem ringde och undrade vart jag var, men jag orkade inte vandra över. Det var för trevligt med Sofia för att jag skulle känna mig sugen på att gå över och sitta med typ 15 pers. Höhö! Nej, dom får jag träffa en annan dag!
Ikväll så mötte jag upp Pilvi! Var ett tag sedan och det var kul att träffa henne igen ;)
DEssutom måste jag tillägga att min pappa fylller 50 år idag! Så grattis till pappa! Och självklart så ringde jag ju honom innan.
Imorgon blir det sovmorgon, då Ashley åker med Sandi till jobbet.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0