I´m coming home

Känslan av att säga hejdå till Miami och lämna alla underbara människor och underbara South Beach var plågsamt ledsam! Om det nu kändes så hemskt att lämna Miami och åka tillbaka till Virginia och Washington, hur fan kommer det då att kännas att säga hejdå till allting här efter nästan 2 år!?
Anledningen till varför jag sitter på mitt rum och inte vet om jag ska gråta eller skratta eller kanske bara göra både och är för att jag har fått min flygbiljett hem! Japp, ni läste rätt! Jag har fått ett flyg och en tid och jag kommer hem! Tillbaka till Sverige, lämnar allt detta bakom mig! Förvanldlar USA från någonting som är till någonting som var. Men jag får se det ljusa i det och hoppas att jag kommer iväg på en jorden runt ticket eller backpacking or whatever :) Känner att det är dax att säga hej till lilla Sverige ett tag nu ;)


Malin, Aly, Marina och jag på Pink room i fredags! Galen natt! Uppdatering kommer ;)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är såååå välkommen hem :)

2011-04-06 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0