Friends

Ikväll har jag pratat i nästan tre timmar med en av mina bästa kompisar Bettina! Det var ett tag sedan och väldigt kul! Haha! Skrattade åt en massa minnen och pratade om jag vet inte vad mellan himmel och jord!
Vad skulle man göra utan sina äldre kompisar? De som man har känt i evigheter och som man delar en massa minnen med? Ja jag vet inte!
Jag kommer fortfarande ihåg när hon började i min klass i sjuan halvvägs in i terminen och vi senare i veckan åkte på klassläger med en paralelklass, och hon övertalade mig till att sjunga en sång som jag skulle lära mig på 10 minuter! Jag dööör så pinsamt det var! Haha!

Någon gång på högstadiet! <3

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0