Black Jack

Ikväll så spelade jag Black Jack. Jag la ut en 100 dollar sedel och tänkte att jag inte skulle spela så mycket av den. Det var första gången jag spelade och helt plötsligt så var jag 60 dollar plus! Lite för mycket gin och tonic och jag fortsatte att spela och slutade då jag var nere på 100 igen. Lika bra att inte få minus! Så ja, jag hade kunnat gått därifrån 60 dollar rikare, men spelade bort dem! Aja, jag gick inte därifrån minus i alla fall ;)

Vad vi gjorde idag tänker jag uppdatera mer om senare. Just nu är jag väldigt trött och lite onykter, så dax att sova! Puh, konstiga tider här alltså! Går upp 8 och sen går man i säng runt midnatt, eller senare, och är igång hela dagen i ökensol som tar all ens energi! Men idag har varit en bra dag! Och det vi körde och kollade på med våran hyrbil var intresant och roligt och efter kvällsmaten gick vi och såg en show, men som sagt... mer om det senare.

"Now I have seen the damn dam!"
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0