Back in VA

Jag är hemma! Och jag mår bra!
Herre guuud vilken vecka det har varit! Hostlet vi bodde på var ju helt klart bäst! Vi delade rum med 6 andra tjejer, varje dag satt det en lapp som sa att om man ville gå ut och kunde man mötas i lobbyn klockan 11, och eftersom nästan alla var 21 + så gick ju nästan alla ut. De serverade mat för 5 dollar varje kväll klockan åtta, så mellan åtta och elva satt man bara med en massa männiksor och drack!
Och gud! Nu har jag 6 veckor kvar innan jag ska ut på min resemånad och jag kan knappt vänta! Alla dessa backpackers som man träffade på hostlet! Gah! Jag vill oxå ut och se världen! Aly, en tjej från Australien som vi träffade, kör på en jorden runt ticket! Hon har varit ute i 7 månader och ska till Europa om 4 veckor!
Jag grät nästan när vi skulle hem idag! Detta är helt klart min absolut bästa semester någonsin! Jag lägger upp bilder och sådant senare, och pfft! Jag och Marina tjöt av skratt på flygplatsen när vi kolladae igenom kamerorna! Haha! Shit! En del bilder bör inte visas för någon annan än oss, haha!



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Lisbeth Louw

så härligt o höra att du haft så kul!! så avis på dig!! Men njut nu av de sista veckorna som au-pair, sista chansen ju ;) o sen får du ut o ha kul igen :D puss<3

2011-04-05 @ 23:53:45
URL: http://thepinkmonsteramongus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0