What´s the point?

Funderade på att gå och lägga mig med sminket och kläderna på igår. Jag menar, vad är meningen med att ta av sminket och kläderna när man ändå nästa morogn ska klä på sig igen och sätta på nytt smink? Helt onödigt tycker jag! Så från och med nu kanske jag bara borde gå och lägga mig? ;)

I was thinking about just go to bed with my makeup on last night. I mean, what´s the point with taking the makup and the clothes of, when I next morning have to put it back on and get dressed again? Totally unnecessary, if you ask me! So from now on, I might just go to bed? ;)


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

urk! Då blir du nog inte så vacker dagen efter....... och luktar nog inte så gott heller efter några dagar.



har du kollat upp dina böcker? Jag har inte hört något än. gav du rätt telefonnr?

Skulle dom komma till Gärsnäs sa du? Ska ringa dit och kolla.

kram på dig

2010-09-01 @ 19:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0