Vampier suck

Inatt sover Elke hos Natalina. Jag ville inte fråga om hon kunde stanna en natt till. Eller, jag hade kunnat fråga men Natalinas hostföräldrar hade redan sagt att det var lugnt, så like bra det. Känns så dumt att fråga om såna saker liksom.
Annars har det varit en rätt slö dag med massa chinesmat. Först lunch med Natalina och Elke, suchi, sen hämtade jag Ash vid skolan och tog henne till tandläkaren, sen hem och när jag slutade jobba käkade vi kinamat till middag och sen drog jag till Natalina och så såg vi på Vampier Suck. Like bra/dålig som alla andra parodifilmer, men den hade sina små stunder och jag tyckte att Edward i denna filmen ser mycket bättre ut! 



Tonight Elke will stay at Natalinas house. I could have asked if she could have stayed another night, but I didnt, since Natalinas hostparents already told her that she could stay at theres house. But that is good anyway :) Think they got a guestroom.
Othervise I had a really slow day, with some chinesfood. First I had lunch with Elke and Natalina, suchi, after that I picked up Ashley and took her to the dentist. And after work we had more chines food for dinner.
Then I went to Natalina to watch Vampier Suck. As same good/bad as all the other parody movies, but it had its moments and I thought that this Edward looks so much better!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0