Utkastad

Ikväll var det action! Haha nej det var det kanske inte ;) men ändå. Elke, som har bott i sin familj nu i snart 2 månader blev utkastad. Deras hundar hade rymt, och så skyllde dom på henne. Varför inte? Jag menar hon var ändå i rematch och ska flyga hem på fredag... Galna familj!
Jag hämtar upp henne rung halvåtta för att dra och käka och sen möta alla vis Starbucks, så kör vi runt lite och kikar efter hundarna och hon klagar över sin familj och jag frågar om hon vill dra. Så hon skickar ett sms till sin hostmom, som svarar att hon kan lämna nycklar och mobil och packa sina saker. Så vi kör tillbaka och packar ut allt i bilen, for som tusan för att vi inte ville möta hennes familj om de kom tillbaka med hundarna.
Så ja, nu har jag en inneboende på golvet! Hon vägrade sova i sängen, vill inte vara till besvär och ta upp min plats! Jag bryr mig inte, har sovit 2 där många gånger!



Tonight we got some action! Haha no not really ;) but still. Elke, whos been living with her family for almost 2 month got kicked out tonight. There dog had run awayd, and of course they blamed it on her. Why not? I mean, she is in rematch and are flying home on friday anyway...
I picked her up around 7.30 pm to go  and eat and later go to starbucks. We were driving around in the neigberhood and looking for the dogs, and she´s complaining overher hostfamily. So I asked her if she wanted to leave them, and she texted her hostmom, that answered that she could leave her keeys and phone and pack her stuff. So we went back, packed all her stuff out to the car, really quick, since we didnt wanna meet her hostfamily if they got back after finding the dogs.
So, now I got a sleepover on my floor!


//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Christine

Kan en familj verkligen kasta ut än? :O :O

2010-09-15 @ 08:07:09
URL: http://missnaenfeldtinusa.blogspot.com
Postat av: louise

fy vad sjukt :o . det är ju mardrömmen att ngt sånt skulle hända!

2010-09-15 @ 16:15:01
URL: http://mlouise.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vissa familjer borde inte få ha au pairer!

2010-09-16 @ 05:48:30
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0