Take a dirty picures of me!

Jag är så himla lycklig just nu! Ni annar inte hur bra jag mår! Allting flyter på! Allting är bra! Jag vill bara skratta och hoppa runt! Jag har mina underbara vänner! Jag älskar dom! Vi har så sjukt kul tsm! Varför kan det bara inte alltid få vara såhär?
Varje gång vi säger hejdå på kvällarna, får jag den där känslan i magen... Detta kommer ta slut... Allt för snart kommer vi att skiljs åt! Shit, Julia åker på torsdag! Och Elke vet inte om hon pallar byta familj eller åka hem... Vilket jag inte försår, när hon är med oss så har hon så sjukt roligt!
Jag kommer att gråta! Jag kommer att gråta som fan imorgon, när vi säger hejdå till Julia! Och jag kommer att gråta floder flera veckor innan jag ska hem. Jag vill inte! Jag vill stanna tiden som är nu, med killarna, au pairerna och amerika. Låt min lilla bubbla få vara ospräkct för alltid!















I´m so freaking happy right now! You can´t emagane how good I feel! Everything is working. I just want to laugh out loud and jump around! I have sucha wonderful frineds and I really love them! We have so fun toghether. Why can`t it just always be like this?
Everytime we say good bye in the evenings, I got this felling in my stomack... that this will end... way to soon will we split up! Shit, Julia is leaving on thursday! And Elke doesnt know if she want to change family or go home... Which I can`t understand, becasue she has sucha great time when shes with us!
´Cause I will cry! I will cry like crazy tomorrow, when we say goodbye to Julia! And I will cry rivers the weeks before it´s my turn to leave. I don´t want to! I wich I could stop the time that is right now, with the guys, the au pairs and America. Let my bubbel stay unbreakebel for ever!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Pi|vii

I almost cryed already when i get email from CC which was about saying good bye to your friends. =(

2010-09-08 @ 23:20:46
URL: http://pilvitheaupair.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0