Halloween

Så hur ska nu denna lördagen spenderas då? Ja först tror jag att vi ska boka den där flygbiljetten till Chicago, och efter det ska vi dra till Tysons Corner och leta Halloween kostymer. Jag kommer dock inte att köpa någon kostym, eftersom jag inte vet om jag kommer att få fira Halloween, pga att pappa och dom kommer då!
Igår såg vi btw "You again", den var trevlig. Easy A var ju dock mycket roligare! Men denna var bra och lite småkul emellanåt :) Typiskt förutsägbar film, hehe.

Ha en bra lördag!









So How will I spend this Saturday? Well, first we will book tha flighticket to Chicago, and after that I guess we are going to Tysons Corner to look for Halloween costymes. I will not buy anyone, tho, since I have no idea how my halloween will look like, since my dad will be here then.
Yesterday we went to se "You again", and it was good, but Easy A was so much more fun! But this one was good and had its funny moments. :)

Have a nice saturday!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0