Easy A

Såg filmen Easy A igår. Den var hur rolig som helst! GÅ och se den!
Frukost och gymmet nu! Förresten, jag har räknat ut hur jag kommer ha pengar till Chicago och när pappa kommer! Sa jag det? Min pappa kommer med Kattis Yasmin och Anna! :D Yey!
Fast jag kommer att få snåla så in i helvete! Nåja, får planera vad vi ska göra i Chicago så jag vet hur mkt jag faktiskt behöver!

Easy A. För er som undrar så handlar det om en tjej som låtsas ha sex etc med killar, för att killarna vill ha upp sin status i skolan.
Det börjar med ett missförstånd, när hon ljuger att hon ska på dejt över helgen, för sin kompis eftersom hon inte vill med hennes familj och campa. Efter helgen tror kompisen att de haft sex och Olive, huvdpersonen,´förnekar inte lögnen och fel person råkar höra, och så är ryktet igång!

Vi skrattade en hel del! Och alla dessa bra skådespelare var med! Emma Stone, Penn Badgley (Gossip Girl), Amanda Bynes, Alyson Michalka m.fl. :) 



We wathed Easy A yesterday. So funny movie! Go and se it!
Now I will have som breakfast and go to the gym. Btw, I figured out how I will spend my money to have enough for Chicago and when my dad gets here! Did I tell you that? My dad is coming with Kattis, Yasmin and AnnA! :D Yey!
But I have to be as cheap as possible! Well, we have to plan what we are gonna do in Chicago, so I know how much I accually need.

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0