Hey there

Igår kom Sofia hem till mig. Vi mötte upp Natalina vid nagelsalongen och sen fixade jag mina naglar, haha dyrt! Men det blev fint.
Sen mötte vi upp lite folk utanför starbucks. Tror nog att de som jobbar där inne undrar om vi inte har något bättre för oss än att hängda vid starbucks varje kväll!
Haha i alla fall så hade Sofia med sig sin lilla datorm så vi kunde sitta och leta efter flygbiljett mot nordväst ;) Hittade flyg och boende för 470 dollar, så nu kommer jag vara pank i helgen! Nåja, lite pengar kommer jag väl förhoppningsvis att ha kvar!

English in the bottom!









Yesterday Sofia came home to my place. We went to meet Natalina at US nails and we fixed our nails, expensive haha! But it looks nice!
After that did we go to starbucks to meet some friends. I wondering if the people that is working there think if we doent have anything better to do than hang outside starbucks every night!
Haha anyway so did Sofia bring her computer, so that we could sit and look for flight ticket for when we`re going northwest ;) Guess were! We found a flight and living for 470 dollars, so I guess I will we a little bit broke now. Oh well, if Im lucky I will have some money left!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0