Trasig dator

Sa jag att min dator är trasig? Allt är borta. Jag vet inte vad jag gjorde, men varje gång jag startar datorn loggas jag in på Desktop, istället för på min inloggning. Allt är borta. Och laddar jag ner Skype igen, tex, så är det inte kvar nästa gång jag startar datorn igen. Någon som vet vad problemet är? Inte jag i alla fall. Så nu tänkte jag ta och packa ihop allting och dra till Best buy och se ifall de kan hjälpa mig. Annars får jag väl ta och ominstallera skiten och hoppas på att det löser sig.
Håll tummarna för att Best buy är öppet, det är nämligen Laybor Day idag, så alla är lediga, typ.



Did I tell you that my computer are broken? Everything is gone. I have no idea what I did, but everytime I start the computer and log on, the computer log me on to the desktop. Everything is gone, and if I download for example Skype again, so is it gone the next time I start the computer. Anyone who now the probelm? Not me for shure. So now I was thinking to take everything to Best buy and see if they can help me. Othervise I guess I have to reinstall the stupid thing, and hope that will solve the problem.
Hold you thumbs that Best buy is open today, since it´s Labor Day and everything.
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0