Träning!

Imorse, efter att Ashley hade gått till skolan, såg jag att Francie hade skrivit till mig på Facebook och undrade om jag kunde köra henne och hennes kompisar till shoppingmalet. Hon var en au pair på min gata och åkte hem precis innan jag kom förra året, det var hon som väckte mig häromdag när hon ringde på dörren.
Så jag körde dem till malen. Jätte schysta tjejer! Synd att dom åkte hem när jag kom.
Efter det så mötte jag Sarah på gymmet. WORKOUT! Haha! Vi tränaden satan! Och snart så ska jag åka igen och hämta upp Francie och hennes kompisar´vid malet.
Ha en bra dag!


I´m done with the burgers!


This morning, when Ashley went of to school, I saw that Francie had written to me on Facebook. She asked if I could take her and her friends to the shoppingmall. Francie left right before I came last year and are here visiting right now, the one who was ringing the doorbell the other morning.
So I drow them to the mall. Really nice girls! To bad They wasnt here when I came!
After that I meet up Sarah at the gym! WORKOUT! Haha! We did good! And soon I will leave again to pick Francie up at the mall.
Have a nice day!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0