Tisdag

Imorse efter att Ashley åkt till skolan så blev det frukost med några kompisar på starbucks.
Sen körde jag och Elke till Ashleys doktor för att lämna lite papper. Och nu har jag precis snackat med Maria, som åkte hem till Tyskland i slutet av Juli. Det var trevligt att prata med henne igen!
Nu måste jag käka lite och sen ska jag plugga!!! huuh!

This morning, after Ashley went to school, did I meet my friends at Starbucks for some breakfast.
After that, me and Elke drow to Ashleys doctor to drop of some paperworks. Now I just talked to Maria, who went back to Germany  in the end of July. It was nice to talk to her again!
Now I have to eat and then I will star with my schoolwork!



Me and Maria when we went to American Idol this summer

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0