This internet

Okey. Efter några jobbiga dagar utan internet pustar jag ut igen. Äntligen kan jag kolla mailen, logga in på min distankurs skola, logga in på facebook och blogga igen. Och skriva ut kör direktioner! Gosh, man är ju helt beroende av internet! Panik igår, när jag var tvungen att handla en sak fast att jag viste att det skulle bli minus på kontot, och när jag kommer hem för att föra över pengarna upptäcker att internetet fortfarande inte fungerar!!!
Lyckligvis var det fortfarande minus idag, när vi löste problemet, så jag kunde föra över pengarna utan att få böta!



Okey. After some hard days without internet, I feel like I can breath again! Finally can I check my email, look at my school, go on facbook and write in my blogg again. And print drivers directions! Gosch, so adicted to the internet! I got panik yesterday, when I bouth somethinh and know I was gonna get an owerdraft, and when I realized when I got home and was supost to tranfer my money, that the internet still didnt work! Luckely, it was still minus today, when we figured out the problem, so I could transfer the money without any charge money...
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej Rebecca! Jag tankte hora med dig om du vet nagot bra college i Washington DC som har helgkurser for au pairer? Jag bor i Connecticut och det finns inga kvar har pa hela september och oktober.. Jag aker hem i nov sa maste verkligen fixa mina 3 sista credits innan det. Jattetacksam for svar! Kram

2010-09-03 @ 20:18:32
URL: http://victoriaohlson.blogg.se/
Postat av: Bilaljuni

Very interesting site --- quite informative

2011-09-06 @ 11:15:22
URL: http://bilaljuni.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0