Söndag

Igår bokade vi flygblijetterna och hotell i Chicago! :D Jippi! Nu ska vi snart åka dit! Ska bli kul, alla snackar ju om hur fint det är där, så vi ska verkligen planera att hinna med och se så mkt som möjligt.
Sen var vi på Tysons Corner och shoppade. Eller, jag shoppade typ en varm mössa, eftersom det verkliger inte fanns någonting som jag tyckte var värt att köpa! Svart, grått och enkelt och tråkigt. Visserligen har jag väl mest dom färgerna, men kläderna i sig var väldigt tråkiga. Jaja, lika bra det! Sparar man dom pengarna ;) Hehe
Vi drog även till Sheishabaren, eftersom varken Marina, Sofia, Sara eller Florensia hade varit på den. Och sen hem till en fest.
Idag var tanken att vi skulle kört till Anapolis, men klockan 9 imorse så hade det regnat ute, så jag får ett sms av alla att ska vi verkligen åka etc. Grejen var att himlen var vit, så det klarnade upp, Nu är det bara mulet ute, men dom vill inte alls åka! Eller, hälften ville och hälften inte :( Nåja, vi får väl dra dit en annan helg då! Så nu sitter jag hemma och tråkar och ska väl träffa Sara och Marina snart. :)

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0