Sleepyhead!

Imorse gick jag och somnade om när Ashley gått till skolan... Var så jäkla trött. Halv nio är det någon som ringer på dörren!!! JAg bara ¨åååh orka... Vi hade ingen som planerad att komma, så jag tänkte skita i det! Men personen står fan i fem minuter och ringer!!! Först ringer dom på klockan, väntar, knackar lite, väntar, knackar och ringer igen. Sen står dem och trycker in knappen så att det bara ringer... Fatta! Ingen är hemma xD Haha!
Kikar ut genom fönstret, ingen bil ingenting. Är det en granne kan dom väl komma tillbaka? Så ser jag att det är någon tjej med en bebis som går tillslut. Hm, tror det var en au pair som var och hälsade på! Obsi! Aja, R och S är ju inte hemma i vilket fall som helst, och jag ville sova :P
Nu funderar jag på om jag ska dra till gymmet eller helt enkelt bara plugga hela dagen? Fan... Måste verklgien starta med gymmet! Så ska nog dra dit!

What y`all saying about our friend bear? :P


This morning, after Ashley went to school, I went back to sleep! So tierd. But 8.30 there was somebody knocking on the door!!! I was just like aaah! I dont want to get up... They havnt told me that anyone was expected, so I thought is must be some neighboor, so whatever it might be, they wernt home anyway and I wasnt in a mood to get up and help.
I thought the person was gonna leave after ringing on the bell 3 times, but nope! The person is standing there for 5 minutes or something and constantly ringing on the bell! Get the idea, I thougt, no ones home!
After I while Im looking out throug the windom and se some girl with a baby that are leaving. Shit! Must have been the au pair whos here to visit! Well, R and S are still not home, so she can come back later, I wanted to sleep :P
Now Im thinking about if I should go to the gym or simply just start study for the hole day? Shit... Really have to start up with the gym!  Maybe Im going there at last!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vem har en björn i hallen?????

2010-09-16 @ 22:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0