Skoluppgift

För er som inte vet så pluggar jag distans på Hermods. En av uppgifterna som jag ska göra är en personbeskrivning av mig själv, som man bland annat ska publicera på en blogg. Så, texten nedan är mest gjort för min läxa, men även för er som inte känner mig kan det kanske vara kul att läsa lite om hur jag är som person ;)



Jag är 20 år, normal lång och har blont hår. Oftast är jag en rätt glad person, men precis som (nästan) alla andra har även jag mina dåliga sidor och dagar. Jag är för det mesta rätt social och jag tycker om att träffa nya mäniskor.
  En del berättar för mig att jag är en smart tjej, som vet vad jag vill. Jag tycker själv att jag är rätt smart och jag älskar att lära mig nya saker. Ibland när jag har tråkigt kan jag sitta vid datorn och googla runder på allt möjligt, bara för att lära mig lite nytt. Mina vänner tycker det är jätte roligt att umgås med mig. Jag frågade dem lite hur jag är som person, och de svarade att jag oftast är glad, har rolig humor och alltid skojar, och även att jag är rätt fjantig av mig. Men jag antar att det är väl så man ska vara med sina kompisar? Man ska vara sig själv och ha roligt. Självklart skojar jag inte alltid runt. Att diskutera seriösa frågor är en annan sak som jag tycker väldigt mycket om att göra. Och om en kompis behöver prata, så är jag där och lyssnar och stöttar. Personlig tycker jag att jag är en bra kompis, men jag menar, mina vänner har aldrig klagat! Jag har en del olika intressen. Mitt största intresse är musik, och jag har spelar fiol i snart tio år. Att lära mig spela guitar är någonting som jag vill göra, så jag sitter iblad och spelar och lär mig olika accord från en bok. Att resa och uppleva nya saker är även ett stort intresse. En av anledningarna till att jag valde att åka till USA var just för att resa och se Amerika lite grann. Jag har redan varit runt på en del olika ställen, så som New York, Miami, Bahamas, Kansas och lite andra ställen. Och snart ska jag även få se Chicago.


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0