Skola igen!

Svar på kommentaren ang amerikanska skolor: jag skrev ingenting om att de firar påsk eller jul i amerikanska skolor... Och det jag menar var att det låter som att Sverige ändrar detta pga av att göra invandrarna glada. Men jag som växt upp med detta tycker kanske att det är en fin tradition att äta julmat i skolan, ha jultävlingar och äta pepparkakor i klassrummet med tända ljus? Och ha ett luciatåg dagen efter Lussevakan...
Och visst kan förändring vara bra, men ändå? Vad är det för fel på nationalsången? Mer än att den är gammal och tråkig?

Nog om det! Nackdelar och fördelar finns det i alla länder! USA är ett roligt land, sålänge man har pengar! Fattiga skiter dom nog helt i...
Och imorgon är ääääntligen sommarlovet slut! Så jag ska upp kvart över sex, Zzz...



//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0