SKOJAR

Hejsan.
Hur har dagen varit? Själv blev jag uppring, och erbjuden att gå på modell, reklam och film adution. Fast jag var först tvungen att betal 75 dollar för att öppna en profil, och jag var tvungen att betala idag! Eftersom erbjudanten går ut imorgon. Sjäääälvklart gav jag glatt ut mitt kortnummer till denna främmande direktor från ett bolag jag aldrig hört talas om! Så nu ska han som ringde skicka en massa bussnies kort på folk och sen ska han ringa upp mig igen!

Titta här! Nu är jag seriös och pluggar! :D




Hello.
How was your day this far? I got called by someone that said I can come to a comorsal, modell and movie adution for a bigg argenture this weekend. But first I had to pay 75 dollar to open a profile, and I had to pay today! Since the offer was expiering tomorrow. Of cooooooourse I said yes and gave this stranger my creditcard nr, a director from a industri I never heard of bedore! So now will the guy who called me send me some card to a lot of people and later he will call med agaon.

And look here! Now I´m serious and studdying! :D (the picure)
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0