Sjuuuut miiiiig!

Fuck fucking shit! Jag hatar detta. Ska köra och köpa en lott och hoppas på att jag vinner en halv förmögenhet. Sjukhusräkning på 750 dollar (=5.625 Kr) eftersom försäkringsbolaget inte svarar , gymmet ringde idag. Jag var medlem där från September 09 till mars 10 (vintern) och skulle betala 40 dollar i månaden. Tydligen hade deras nya system fuckat upp sig, så det drogs bara den fösta månaden. Så nu när jag signade upp igen igår upptäckte dom felet, ringer mig idag. Visst det är deras fel att de inte upptäckte det, men jag var rätt aktiv så jag tänkte inte tjafsa om att inte betala, så jag frågade snällt om jag kan dela upp betalningen, så nu ska jag betala 50 dollar varje månad, plus de 40 dollar för mitt nya memberchip. Samtidigt ska jag köpa flygbiljett i helgen till CHICAGO och sen har vi snackat om Las Vegas, NY och lite andra ställen, jag villspara till min resemånad plus att jag behöver, ja jag BEHÖVER (mamma) en höst/vinterjacka plus ett par varmare skor för hösten vintern!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ah kill me! Nu ska jag gräva ett hål och gömma mig där för resten av mitt liv....

Så om någon känner för det får dom jätte gärna skänka lite pengar till stackars mig! :)



Fuck fucking shit! I hate this! I gonna win the lottery! Got a hostpitolbill for 750 dollar, since the incurenscompany doesnt anser them! My gym called today and told me that when I was a member last time, september to march, the new system did something wrong so the monthly charge didnt get throug. I was supost to pay 40 dollar a month. So now, when I joind them again, the notis the wrong and called me. It´s there foult, but Im not gonna bithc abut it, since I was a verry activ member, so I asked nicely if I could splitt up the payment so now I have to pay 50 dollar for 4 month. Plus the 40 dollar for the new membership. And I still have to buy the stypid flighticket to CHICAGO and we are talkling about going to Las Vegas, NY and other places, I want to save for my travelmonth plus that I really need a winter jacket and some shoes for the fall, winter.
KILL ME! Gonna digg a hole and live ther for ever....
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0