Paintball!

Mina ben gör ont, mina armar gör ont och dessutom har jag ett par snygga blämärken lite överallt. Men oh my gosh så kul det var! Vi kom dit 1, sen spelade vi till fyra. Det var "walk in" så när spelet började så delades alla som var där upp i lag, så vi var kanske 40 pers i två lag, så 20 mot 20! Haha först var det eleminerings spel, träffad och du är ute! Sen skulle man ta en jäkla flagga och springa med den till motståndarna av ngåon anledning. Då räckte det att man gick tillbaka till "boet" om man blev träffas och så kunde man börja om igen.
Och till alla som undrar, ja det gjorde ont när man blev träffad... i fem sekunder, som man kanske satt och fan satans jävla... men sen kom adrenalinet och tog över och om det hade gjort överdrivet ont hade jag nog inte fortsatt spelat ;) Och jag blev träffad jätte många gånger utan att dom small, så det gjorde bara ont och ingen färg! Haha!

English in the bottom!





This is after!


My legs hurts, my arms hurts and on top of that I got some really nice brushes all over my body. But oh my gosh so fun we had! We got there at 1, then we playd to 4. It was "walk on" so when the game started we got in to teams. There was like 40 people maybe at our playarea, so we ended up with 20 in each team. First we did eliminations games, your hit, your out! After that it was a game that we had to grab a stupid flag in the middle and take it to the other teams side! And to everyone thats wondering, yes it hurts when you get hit... for like five seconds, that you maybe spending like shit, got damet, blody hell... but then the adrenaline takes the pain away or something. And if it have hurt crazy to much, then we woulndt have keept playing! ;) And I got hit so many times without the ball braking, it just hurted a little bit and no paint! Haha!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0