Mexican mat, mums!

Var och käkade lunch idag med några kompisar. Mysigt. Vi gick till en mexicansk restaurang. Natalina och Julia hade med sig sina småbarn, eftersom de inte går i skolan som alla andras ;) Gud, Natalinas baby är bara för söt! Jag tog nästan med henne hem!
Sen kom jag hem och skypade med mamma och Anna. Är så glad! Pappa ska komma hit och hälsa på! Och då tar han med sig Anna och Yasmin! Anna kommer hit för andra gången då ;)
Nej nu ska jag avsluta mitt lilla project som jag har hållit på med. Eller, inte bara jag, några andra oxå ;) Men det är en hemlis, så det får ni se sen vad det är!


Det är förresten Lucias födelsesag!!! GRATTIS LUCIA!!!







We went to lunch today, me and some friends. We went to an mexican restaurant and Natalina and Julia brought there hostkids, since they are not in school like the rest of our kids are ;) And Natalinas baby is to cute! I almost took her home with me!
Then I went home and talk to my mom and sister Anna at skype. I´m so happy! My dad is coming to visit, and he´s bringing Anna and Yasmin! So Anna will come for the second time here ;)
Well, time to go and finish my little project. Or, not just mine project, OUR project ;) But it´s a secret, so I will show you later!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0