Jag pluggar

Sitter och funderar över uppsattsen som jag ska skriva. En uppsatts om mig själv... Jag har alltid tyckt att sånt här är svårt. Ska jag beskriva mig sjäv som den töntigt, barnsliga 20 åringen som inte tar någonting seriöst, eller ska jag beskriva mig själv som en smart, glad tjej som tycker om att ha roligt, eller hon som pratar alldeles för mycket strunt, skojar om precis allt och som alltid är sen!
Eller ska jag kanske beskriva mig som en amerikans wannabe, både till sättet och snart midjemått? Haha näe, det sista är inte sant! SÅ tjockis har jag inte blivit, notera, ÄN!;)

ENGLISH
I´m sitting and thinking about the essay I have to write. About myself... I always think this is hard. Should I write about myself as a goofy, childish 20-yearold that doesnt take anything seriously, or should I write myself as the smart, happy girl that loves to have fun, or the one that talkes to much and joking about everything and that always beeing late?
Or should I describe myself as an american wannabe, both in my acting and pants size? Haha, nooo, the last thing is not true! I´m not fat, note, YET! ;)


Läsk som vi kallar XXL i Sverige kallas Medium i USA


Och portioner som vi kallar För Två, det tycker dom att en person ska lyckas klämma i sig!
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Men boken är än så länge bättre än serien. Jag gillar serien, men bara pga av Eric (Alexander Skarsgård), jag hatar Bill, jag hatar Sookie, jag hatar Sookies farmor, jag hatar Tara osv. Haha! Men boken är väldigt bra än så länge.

2010-09-24 @ 23:59:54
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0