Hat!

Titta! Jag har köpt en mössa!
Körde till AShleys doktor för att få någa papper ifyllda, sen körde jag till DMW för att kolla på skorna jag provat. Bestämde mig för att dom inte passade som jag tänkt, var på väg ut näg jag stannade till vid hattarna. Har ju börjat envisas med att bära hattar och mössor, och så såg jag denna. 17 dollar, men så hade jag en 10 dollar off cupong, så 7 dollar! Bra va? :)



Look! I bought a hat!
Drioved to Ash´s doctor to drop of some papers, and then I drove to DMW to look for the shoes I been thinking of yo buy. Decided to not buy them and was on my way out when I stoped by at the hats. I have start to wear hats, and I found this one. 17 dollar, but I had an 10 dollar of cupong, so I just payd 7 dollars! Good, huh? :)
//Rebecca

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Det tycker jag verkligen du ska göra. Om du inte kan läsa något riktigt roligt, och inte någon reading and writing english class. Men jag ska i alla fall inte läsa någon mer klass på college till våran. Det är astråkigt! :P

2010-09-10 @ 21:03:38
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0