Fredaaaag!

God morgon.
Jag tog en sovmorgin idag! Eller ja, när Ashley gick till skolan halv åtta gick jag och la mig igen. Skönt! Sen ringde pappa och snackad om när de ska komma. Nu lät tydligen NY okey igen. Men de kommer över Halloween helgen, hade ju varit kul om de kunde se hur det ser ut liksom. Så de kanske borde dra till NY mitt i veckan? Fast då kan inte jag hänga på. Dumma pappa! Stanna över två helger vet ja! Får mer ut av det ;)

Sen tycker jag att Elke kan stanna och att Malin kan komma. Nu har hon fått en match en timme från mig, då hade hon ju kunnat hänga på oss på helgerne, träffa våra roliga kompisar och festa i DC och på Sheisha barer och annat :P haha

Kunde vänja mig vid detta ;) Men bara detta och inget annat! HÖHÖ


Good morning.
I sleept in to day. Or, when Ashley went to school at 7.30 I went back to bed. Sweet! My dad called and talked about when they are coming. Now he was thinking about NY. But they are coming over the Halloween weekend, would be fun of course If they could se that. So they should maybe go to NY in the middle of the week? But then I can´t go. Stupid dad! Stay over 2 weekend. You get more out of taht! ;)

Then I think Elke could stay and that Malin can decide to come. Now she got a match in Maryland, like one hour from me. Then she could be with me on the weekends, meet my funny friends and party in DC and go to Sheisha bars and other fun stuff :P haha

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0