En gång i tiden...

Vissa alltså! Suck blir så lack! HAHA!
Jag vet inte om jag berättat, men kan ju ta det lite nu eftersom att jag inte bryr mig mer än att vissa beter sig barslingt. I alla fall så var jag ju först vän med några au pairer i min grupp. De var ok, men vi umgicks väl mest för att vi var just Au pairer, i brist på andra att vara med. Slutligen blev det bråk, jag orkade inte med dem och kontaktede en annan LCC och träffade nya vänner i en annan au pair grupp. Efter det har jag haft så sjukt kul!
Det var 4 tjejer, och både Natalina och Elke träffade dom först, och båda sa efter att träffat mig och mina kompisar att de var glada att slippa den här andra gruppen och träffat oss i stället. Jag menar inte att desa 4 tjejer är dumma i huvudet etc, jag säger mer att personkemin mellan alla människor inte fungerar. Dessa var just såna som jag nog inte hade umgåts med i vanliga fall. Snälla, visst! Men inte min typ. Jag kunde tex bara: Åh, kan vi inte dra dit i helgen?... sådär lite random.. Som man gör i vår ålder när man är i usa! Nepp, då skulle det genast planeras, alla skulle kunna vara med, även om någon var på semester i Mexico! Problem med bilar, folk vågade inte fråga om de kunde stanna ute längre etc etc... SUCK! Jag frågar om jag kan vara ute längre ibland, alla andra frågar! Det blir oftast ett JA eftersom vi inte frågar varje dag! ååh...
I alla fall... Nina, en av dessa 4 tjejer, är då den enda som är kvar. Hon kom till Starbucks igår med Theresa, som är ny, och hon sa inte ens hej. Textade i sin mobil och tog en stol och satte sig utan en blick mot varken mig eller Natalina eller någon annan.. Moget? Jag bara Hey?! Shure, vi gillar inte varandra, men uppföra sig som mogna människor kan man väl för fan göra?
Idag likadant! Natalina stod och snackade med Ninas kompis. Nina kommer och bara KOM hit! Vi ska gå någon annanstanns. Avundsjuk? Ja jag tror det. Jag träffade en massa nya roliga människor, festade och började faktiskt göra grejer mer än att hänga på Panera varje helg. Vardagarna är väl lite samma samma, men helgerna försöker vi i alla fall att göra saker!
Peace out! Good natt


Jag tänker inte förneka att vi hade kul, att vi gjorde saker osv. De är trevliga tjejer, men det hände lite saker i slutet, det skärde sig helt enkelt!

//Rebecca

Kommentarer
Postat av: ella/dellhz

skit fin blogg! :D

2010-09-22 @ 06:37:20
URL: http://jonnaceline.blogg.se/
Postat av: Cissi

Önskar dig en fin onsdag! =)

2010-09-22 @ 06:46:29
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0