Biokväll

Vi såg Resident Evil 4 igår. Den var väl okey, lite coola actionscener etc. Bra musik i alla fall, men inte överdrivet bra. Det var tydligen iMax 3D, ni vet den stooora skärmen! Och jag hoppade till en gång och skrek så att Natalina började skrika med xD haha! Sen skrattade vi bara.
Efteråt så moviehoppade vi! Killarna tyckte att vi kunde smita in på The last exorsism, eftersom den började om typ fem minuter. Och jag är så glad att jag inte behövde betala för den filmen! Den var lite creapu emellanåt, visst, men den var filmad som en dokumentär... Fast den var ändå lite bra på något vis pga det... men nej, jag tyckte inte filmen var sådär överdrivet bra!
Efter filmen drog vi alla hem till Lloyd. Jag kom väl hem sådär runt fyra, sov till åtta och nu gör jag mig i ordning att dra till Svenska ambassaden! Huuuh vad ska jag göra där? ;)


//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0