Ambassaden

Nu har jag, Sofia oc Sofias kompis varit och röstat på ambasaden. Jag röstade för både riksdagen, komunen och landstinget.
Och shit vilken fin ambasad vi har! Och så ligger den precis bredvid vattnet, så det var hur vacker som helst runt om! Det roliga var att det bara var att vandra rakt in! När jag skulle till Amerikanska ambasaden i Sverige så gick man igenom värsta säkerhetskontrollen och grejer, här gick vi bara rakt in, tog kuverten och de vi ville rösta på och stälde oss i kön, lämnade röstsakerna med passet som id så klart!
Efteråt gick vi runt lite i Georgetown och käkade lite. Nu tänkte jag sova lite, eftersom jag bara sov 4 timmar inatt! Sen vet jag inte vad vi gör ikv!
Lite roligt att se alla de andra svenskarna som var där. Några i vår ålder, säkert au pairer eller studenter, men sen var det i alla åldrar och vi bara, undrar vad alla gör här liksom! Varför bor dom i USA? Hmm. Kul att fundera på ju. :)





Nån slags phootoshoot



//Rebecca

Kommentarer
Postat av: NINa

tja : ) får man fråga vart rösten gick till ? o hur har du de ? vi kan la skypa nån gång eller?

ha de finT! PUSS

2010-09-12 @ 23:15:49
Postat av: Karianne

For en utrolig fin blogg jeg tilfeldigvis ramlet innom :)



Du som har vært i området en stund, hva er det som bare MÅ gjøres og oppleves?



Hilsen fra Karianne som har vært bosatt i McLean i usle 3 uker :p

2010-09-14 @ 05:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0