5-hour energy shot

Jag har tagit en "drog" för första gången i mitt liv! Kan vi säga. Haha! Nej men igår vad jag så sjukt trött, ni vet när man börjar få ont i huvudet och må dåligt och inte orkar någonting... Så när Ashley kom hem och bad om att få åka till Subway och käka, och jag kämpade mot trötthet och plugg, så bestämde jag mig för att samtidigt dra in till affären och köpa en 5-hour Energi shoot. Den är på 60 ml, och jag svepte i mig hela. Och jäääklar så hyper jag blev efter det! Haha! Nu längar jag nästan till nästa gång jag crashar, så att jag kan ta en! Tröttheten var som bortblåst, jag kände mig bara glad, hyper, kände mig lite "berusad" och sådär... :)
  Jag ska ju verkligen inte ta den ofta! Risk är ju att man blir beroende, eftersom coffeihalten är så hög. Men någon gång är det väl okey? Sandi skrattade lite åt mig när jag sprang runder i huset med ett leende och fick flera kapitel plugg gjort!

OBS! Jag rekomenderar ingen att ta den efter 4! Tog min 5, hade lite svårt att somna... fast det brukar jag ju förstås ha...


I have been taking my first "drog"! Haha no but yesterday I was so tierd, you know when you start to get a headeck and feeling notches and beraly have energy for anything... So when Ashley got home from school and asked if we could go to Subway to eat and I was stryggeling from tierness and studdyin, I decided to go in to the store and try one of this 5-hour energy shoot. It´s about 60 ml, and I drunk it all. And shiiiiit so Hyper I got! Haha Now I can´t wait till next time I will crash, so I can take one. I wasn´t tierd at all anymore, I feelt happy, hyper and a little bit tippsy and so on...:)
  I will absolutly not take it to often! The risk is that I will get adictred or something, because of the high coffein level. But sometimes would be ok, right? Sandi was laughing a little bit at me when I was running aroun in the house smiling and got a hole lot of studying done!

And I recomend no one to take it after 4! Took mine 5, and I had trubbel to fall a slepp.. But I always have hard to fall a sleep...
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0