1 september

Oh wow! Nu är det redan September igen! Tiden bara FLYGER iväg!!! Okey alla nya au pairer som tror ni har ett helt år på er... Tro mig, ett år är, pfft? Ingenting?? Spara pengar, åk den där resan du ville från början och bara ha kul! För snart sitter ni där, fortare än ni tror, på flygplanet hem till Sverige, eller vart ni nu är från... Jag är så sjukt glad att jag stannade ett år till!! Speciellt nu när jag fått så många nya schysta kompisar! :D
I alla fall... Här kommer ett bildregn från September förra året! Första månaden hos nya familje, nya landet nya allt etc!

English, look in the end ;)

Vi åkte till Alexandria



Jag köpte en ny kamera som jag och Ash provade



Jag var på Kings Dominion med min HF och gjorde någon slags bungy jump




Jag träffade Caroline för första gången!


Och jag prövade min allra första frozen yougurt! Med jordgubbar, mums såklart ;)


Jag provade även starbucks för första gången! Med Kathi


Jag var i Washington DC för första gången (Mistförstå mig rätt!) Och såg alla dessa jääkla monument! Som då var så coola att se! Nu funderar jag bara på att dumpa av nästa besökare/ny au pair vid tunnelbana, säga åt dom att hoppa av vid Smithsonian och den köra hem igen... Pust, 3 km mellan the copitol och Lincoln memorial!

(snyft... Där sitter jag, ny i amerika och 10 kg smalare! MINST! Ja, jag kan bjuda på den ;) )





Jag träffade lite presidenter!


Detta är verkligen utanför vita huset! Jag lovar! :D



Oh wow! It´s already September again! The time is just flying by!!! Okey, all you new au pairs that thing you got one hole year to do everything you want to do... Trust me, one year.. Pfft.? Nothing! Save your money, go for that trip you wanted to do in the begining and just have fun! Becasue soon you will sit there, faster then you thing, on the airplan back to Sweden, or werever you are from... I´m so happy that I decided to stay for a second year! Especially when I got so many new awsome friends! :D
Anyway... Here are som pictures from September last year! The first month with the new family, new country and new just anything!
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0