Vänner

Vänner är personer som man träffar vart man än kommer. Ibland har man tur och träffar riktigt roliga människor! Jag har just nu väldigt underbara människor i mitt liv! Jag vet inte hur jag ska klara av att säga farväl en dag till dem... Jag vet att det är långt tills det är dax, men jag tänker på det nästan varje dag! Om jag inte räknar oktober, så har jag 7 månader kvar. Det är inte alls mycket! Hur ska jag klara av att säga hejdå till kompissar som man har kommit så nära, som man har gjort så mycket roligt med? Som man dansar Kyklingdansen med på gatan utanför Starbucks medans folk stirrar och tror att vi är helt dumma i huvudet? Usch. Jag måste sluta tänka på det... Men vi har planer! Och jag, Marina och Natalina kommer att åka efter varandra. Först Natalina, veckan efter Marina och sen jag. Så jag kommer dra en vecka tidigare, Natalina stannar en vecka och vi kommer resa våran sista månad tillsammans :) Kommer bli kanon!



Friends are persons we meet werever we decide to go. Sometimes we are lucky to meet some reall fun people! Right now I got such wonderfull people in my life! I have no idea how I will handle the goodbyes that finaly will come... I know it is a long time to go, but I´m thinking about it almost everyday. If I dosnt count October, I have 7 more month. It´s not much at all! How will I handle saying bye to frineds that I´m geting so close to, that I have been doing so much fun with? Friends that I´m dancing the chickendance with on the street outside Starbucks, while peple are staring and think we are crazy? I have to stop thinking about it! But we have plans! And me, Marina and Natalina will leave after eachother. First Natalina, the week after Marina and the week after me. So I will try to leave one week earlyer, Natalina will stary some extra days and we will do our last month together  :) Will be awsome!

//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0