Utegångsförbud

Någon undrade om utegångsförbud. Ja, bilen måste vara hemma klockan ett på helgerna. Fråga mig inte varför! Så om ingen pallar att köra med mig hem i sin bil,  hämta upp mig och sen dra iväg igen, så får ju jag stanna hemma jag med klockan ett. Det bruakr lösa sig med att jag aldrig kör, hehe. Men de gånger som jag måste köra är väldigt dryga! Jag menar, "Hej jag är 20 och har utegånsförbud!". Men vad kan jag säga? Jag äger inte bilen... Och det är bara väääldigt sällan som jag måste köra, så det får väl gå. Men som jag sa... Jag är 20!
Igår var det väldigt jobbigt att köra. Vi festade lite hemma hos Anton och jag var tvungen att dra halv ett. Alla bara, "Näää ska du dra? Varför då?" osv. Nej, saknar min bil i Sverige... Saknar att jag själv kunde bestämma hur länge jag ville vara ute, kunde till och med bestämma mig för att sova över om jag ville och köra hem dagen efter...
//Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0